Często zadawane pytania

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

 

1. Co w sytuacji, kiedy zamówiony artykuł odbiega znacznie od mojego o nim wyobrażeniu i nie pasuje do mojego mieszkania?

Staramy się, aby zdjęcia i opisy odzwierciedlały stan rzeczywisty artykułu, jeśli mimo wszystko dekoracja nie jest trafiona prosimy o zwrot towaru i zgłoszenie nam tego w przeciągu 10 dni od zakupu. Kwestie zwrotów opisane są szczegółowo w zakładce "Odstąpienie od umowy".

2. Mają Państwo w swoich artykułach bardzo dużo dekoracji z drewna mango, czy jeśli kupuję serię artykułów to mam gwarancję, że będą one w identycznym kolorze?

Wszystkie artykuły są rękodziełem i jak to bywa w takim przypadku mogą się różnić. Drewno ma naturalne słoje, które po barwieniu mogą w innym stopniu się nasycić kolorem. W przypadku zakupu tej samej serii może się zdążyć, że będą one miały inne odcienie.

3. Gdzie mogę zobaczyć Państwa artykuły na żywo?

 Zapraszamy do naszego Salonu firmowego w Nadarzynie k/Warszawy przy ul. Błońskiej 37B otwartego w pn-pt w godzinach 9-17 oraz w soboty w godzinach 10-14. Odnośnie sobót, przed wyjazdem do nas prosimy mimo wszystko upewnić się czy na pewno jest otwarte bo z uwagi na tzw. długie weekend’y lub wypadki losowe może się zdarzyć, że będzie zamknięte. Tel. (605) 108642. Posiadamy wielu odbiorców na terenie Polski, są to głównie renomowane salony meblowe, salony z oświetleniem oraz galerie z wyposażeniem wnętrz. Lista tych odbiorców jest długa. Najlepiej zadzwonić do wybranego z nich i zapytać czy mają na ekspozycji towary A-Z Decor lub np. lampy ENVY. Większe salony często posiadają do obejrzenia katalogi z naszym oswietleniem.   Można nas też odwiedzić na targach. Informacje o tych imprezach najczęściej podajemy z wyprzedzeniem na naszym profilu na Facebook’u. Link do tego profilu znajduje się na każdej z naszych stron internetowych.

4. Czy wazony drewniane można napełniać wodą?

Niestety nie można, idealnie natomiast nadają się do tego wazony ceramiczne, których bogatą ofertę posiadamy, są one szkliwione w środku.

5. Posiadam przepiękne podkładki z rafii z Państwa sklepu, jak je czyścić żeby służyły mi jak dłużej?

Rafia to włókna liści palmowych, czyśmy je zatem jak naszą wiklinę wilgotną szmatką, nie moczymy!

6. Bardzo podoba mi się Państwa ceramika, mam jednak obawy przed zamówieniem tak kruchego towaru, jak Państwo zabezpieczają go przed wysyłką?

Jesteśmy pod tym względem szczególnie wyczuleni, każdy artykuł podatny na uszkodzenie, a zwłaszcza ceramika, jest pakowany z dużą starannością. Często stosujemy też dodatkowy zewnętrzny karton. Korzystamy ze sprawdzonych przewoźników, gdyby jednak towar został uszkodzony klient spisuje z przewoźnikiem (przy jego odbiorze!!!) szczegółowy protokół szkody uwzględniający wszystkie, nawet z pozoru niewielkie uszkodzenia kartonu oraz wszelkie zabezpieczenia i znaki ostrzegawcze. My postaramy się wymienić artykuł na nowy i zajmujemy się resztą formalności z firmą kurierską.

7. Dlaczego kwiaty dekoracyjne należy zamawiać w sugerowanych ilościach?

Sugerujemy te minimalne ilości ze względu na bezpieczne sztywne pakowanie. Posiadamy stosowne opakowania ale właśnie dla ilości sugerowanych. Po za tym, zawsze kwiaty te lepiej komponują się w wazonie gdy są w grupie. Przy kwiatach tego samego rodzaju lub podobnej wielkości możemy pokusić się o spakowanie mieszanki z 2-3 różnych pozycji ale tak aby ich łączna ilość odpowiadała ilości sugerowanej.

8. Mają Państwo bogaty asortyment, czy wszystko co widzę w sklepie jest dostępne?

Sklep zintegrowany jest z naszym firmowym magazynem. Towar sprzedany w siedzibie firmy jest niezwłocznie odejmowany z wirtualnego magazynu w sklepie. Nie jest to jednak operacja odbywająca się w czasie rzeczywistym, niemniej jednak w bogatej historii naszego sklepu nie zdarzyło się aby klient zamówił towar, którego nie ma na stanie. Jeżeli towar jest wyczerpany to automatycznie na karcie produktu w sklepie pojawia się czerwona bombka z komentarzem „Produkt niedostępny” Gdy nie zamierzamy już dalej kontynuować jego sprzedaży to ukrywamy go tak aby nie był więcej widoczny w sklepie.
Dodatkowo klient ma możliwość skorzystania z automatycznego Powiadomienia o ponownej dostępności upatrzonego produktu poprzez wciśnięcie stosownego przycisku..
Często też, gdy towar jest w drodze do nas nakładamy na jego zdjęcie znak wodny „Wkrótce dostawa”
Osobna grupę stanowią produkty (szczególnie markowe lampy ENVY), dla których nie utrzymujemy stanów magazynowych. Wtedy znak wodny informuje nas „Towar na zamówienie”. Wystarczy do nas napisać lub zadzwonić a w krótkim czasie sprowadzimy dla Państwa ten towar.

9. Czy podlewają Państwo storczyki przed wysłaniem i jak one docierają do klientów?

Nie dziwimy się temu pytaniu. Nasze sztuczne storczyki do złudzenia przypominają te naturalne i dlatego wielu klientów pyta jak je pielęgnowaćJ. Proszę nie martwić się o transport. Kwiaty są doskonale zabezpieczone. Do nas przebyły długą drogę z Tajlandii w nienaruszonym stanie.

10. Znalazłam interesujący mnie artykuł w promocyjnej cenie. Czy jego cena wynika z niższej jakości?

Unikamy stosowania słowa Promocja, jakże często nadużywanego w handlu aby„ pozbyć się” towarów słabo rotujących. Ogłaszamy je zazwyczaj w stosunku do artykułów będącymi końcówkami serii i nie ma to nic wspólnego z jakością towaru. Owszem, zdarzają się towary, które kwalifikujemy do II-go gatunku, jednak ich sprzedaż prowadzimy tylko bezpośrednio w naszym sklepie firmowym, gdzie klient może je dokładnie obejrzeć i podjąć świadomie decyzję o zakupie.

11. Czy istnieje możliwość wypożyczenia produktu do dokonania przymiarki

Tak możemy na krótki okres wypożyczyć dany artykuł. Wypożyczymy go po przyjęciu kaucji. Sugerujemy uczynić to gotówką, gdyż operacje kartą kredytową pociągają za sobą obciążenia stosowane przez operatorów płatności kartami.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel